24.2.2015 Spigot ja Minecraftin 1.8 versio
Sivu 1 / 1
24.2.2015 Spigot ja Minecraftin 1.8 versio
Hei kaikki!
Käytin yöni serverin päivitykseen 1.7.9-->1.8. Serverimme toimii nyt Spigotin voimin ja vie ilmeisesti resursseja vähemmän. Lisäksi hostimme vaihtaa serverille paremman prosessorin lähiaikoina, joten pientä boostia pitäisi nyt tulla. Serverimme saatetaan myös myöhemmin ilmoitettuna ajankohtana siirtää Tukholmasta Espooseen, jos kaikki menee hyvin
P.S. Jos löydät bugeja tai koet että voisimme parantaa jotakin, kerrothan siitä meille? Jos et uskalla tähän julkisesti kirjoittaa niin nykäiseppä minua hihasta serverillä tai jollen ole paikalla, lähetä minulle viesti käyttäen /mail -komentoa
Käytin yöni serverin päivitykseen 1.7.9-->1.8. Serverimme toimii nyt Spigotin voimin ja vie ilmeisesti resursseja vähemmän. Lisäksi hostimme vaihtaa serverille paremman prosessorin lähiaikoina, joten pientä boostia pitäisi nyt tulla. Serverimme saatetaan myös myöhemmin ilmoitettuna ajankohtana siirtää Tukholmasta Espooseen, jos kaikki menee hyvin
P.S. Jos löydät bugeja tai koet että voisimme parantaa jotakin, kerrothan siitä meille? Jos et uskalla tähän julkisesti kirjoittaa niin nykäiseppä minua hihasta serverillä tai jollen ole paikalla, lähetä minulle viesti käyttäen /mail -komentoa
JMT99- Admin
- Viestien lukumäärä : 145
Similar topics
» 10.01.2015 Sapling-bugi korjattu ja asiaa Minecraftin 1.8 versiosta
» 10.12.2015 KukkuuCraftin joulutapahtuma?
» 23.12.2015 Joulutapahtuma pidetään huomenna!
» 28.12.2015 Uutena vuotena tapahtuu jälleen... tai sitten ei
» 10.12.2015 KukkuuCraftin joulutapahtuma?
» 23.12.2015 Joulutapahtuma pidetään huomenna!
» 28.12.2015 Uutena vuotena tapahtuu jälleen... tai sitten ei
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa