7.8.2012 Foorumit avattu!
3 posters
Sivu 1 / 1
7.8.2012 Foorumit avattu!
Hei kaikki!
Elikkäs nyt ovat nämä foorumit KukkuuCraftille auki, kuten varmasti hyvin näettekin kun kerran tätä luette. Tälle foorumille voi nyt rekisteröityä ja keskustella muiden kanssa kaikesta aiheisiin sopivista, ja hyvän maun mukaan myös muistakin aiheista.
Tervetuloa uudet käyttäjät!
T: JMT99 (Pikku_Swinub)
Elikkäs nyt ovat nämä foorumit KukkuuCraftille auki, kuten varmasti hyvin näettekin kun kerran tätä luette. Tälle foorumille voi nyt rekisteröityä ja keskustella muiden kanssa kaikesta aiheisiin sopivista, ja hyvän maun mukaan myös muistakin aiheista.
Tervetuloa uudet käyttäjät!
T: JMT99 (Pikku_Swinub)
Viimeinen muokkaaja, JMT99 pvm To Elo 09, 2012 1:45 am, muokattu 4 kertaa
JMT99- Admin
- Viestien lukumäärä : 145
HIPSUTIN1 post title 1.
Kukkuucraftilla on neljä adminia: Pikku_swinub, eksu8, resrety ja hipsutin1. Itse olen Pikku_swinubin kaveri ja sain ekana päivänä adminin. Server on 24/7 auki ja on maksullinen joten toivon kaverini puolesta että tulisi edes vähän lahjoittajia. Ehkä sen jälkeen saatamme hieno säätää spawnia ja muuta sellaista. Serveri on Suomi-serveri kuten kaikki tajusi ja serverille otetaan suomi- englannin taitavia ihmisiä. Toivon tälle kaverini serveille hyvän jatkon ja paljon kävijöitä joten kertokaa kamuille, serkuille, isille,äitille, lisää kamuille, pikku serkuille ja eläimille että vierailisi tässä serverissä.
Viimeinen muokkaaja, JMT99 pvm Ti Elo 07, 2012 8:01 am, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : Lisätty unohtunut admin!)
hipsutin- aloittelija
- Viestien lukumäärä : 1
Vs: 7.8.2012 Foorumit avattu!
Niin siis ylläpito maksaa, ei pelaaminenhipsutin kirjoitti:Kukkuucraftilla on neljä adminia: Pikku_swinub, eksu8, resrety ja hipsutin1. Itse olen Pikku_swinubin kaveri ja sain ekana päivänä adminin. Server on 24/7 auki ja on maksullinen joten toivon kaverini puolesta että tulisi edes vähän lahjoittajia. Ehkä sen jälkeen saatamme hieno säätää spawnia ja muuta sellaista. Serveri on Suomi-serveri kuten kaikki tajusi ja serverille otetaan suomi- englannin taitavia ihmisiä. Toivon tälle kaverini serveille hyvän jatkon ja paljon kävijöitä joten kertokaa kamuille, serkuille, isille,äitille, lisää kamuille, pikku serkuille ja eläimille että vierailisi tässä serverissä.
JMT99- Admin
kukkuucraft
Olen kukkuucraftin admin ja olisin kiitollinen jos jaksaisitte tulla tähän servuun ja auttaa kaveriani (servun omistajaa) pitämään tätä serveriä yllä ja rahoittaa sitä. Siellä on vaikka mitä ja rahoituksella autatte meitä parantamaan sitä vielä enemmän.Vip-pelaajille on omat oikeutensa jotka ovat hyviä ja joita ei ole edes admineilla.Rahoittamalla saatte kaikki ne oikeudet. Olisimme tyytyväisiä ja kiitollisia että pitäisitte tästä serveristä ja kertokaa kaikille tutuille tästä hyvästä servusta. Kiitos! T:resrety (minecraft nimeni)
resret- aloittelija
- Viestien lukumäärä : 3
Vs: 7.8.2012 Foorumit avattu!
Edit: Hoidettu juttu.
JMT99- Admin
Similar topics
» 17.10.2012 Foorumeita siivottu!
» 23.12.2012 KC on siirtynyt versioon 1.4.6!
» 10.10.2012 Server vaarassa lakkauttamiselle...
» 12.8.2012 Grieffauksen estot...
» 29.8.2012 Portti vaihtuu
» 23.12.2012 KC on siirtynyt versioon 1.4.6!
» 10.10.2012 Server vaarassa lakkauttamiselle...
» 12.8.2012 Grieffauksen estot...
» 29.8.2012 Portti vaihtuu
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa