KukkuuCraft forums!
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

7.8.2012 Foorumit avattu!

3 posters

Siirry alas

7.8.2012 Foorumit avattu! Empty 7.8.2012 Foorumit avattu!

Viesti  JMT99 Ti Elo 07, 2012 6:47 am

Hei kaikki!
Elikkäs nyt ovat nämä foorumit KukkuuCraftille auki, kuten varmasti hyvin näettekin kun kerran tätä luette. Tälle foorumille voi nyt rekisteröityä ja keskustella muiden kanssa kaikesta aiheisiin sopivista, ja hyvän maun mukaan myös muistakin aiheista.
Tervetuloa uudet käyttäjät!

T: JMT99 king (Pikku_Swinub)


Viimeinen muokkaaja, JMT99 pvm To Elo 09, 2012 1:45 am, muokattu 4 kertaa
JMT99
JMT99
Admin

Viestien lukumäärä : 145
Join date : 07.08.2012
Paikkakunta : Mikkeli

Takaisin alkuun Siirry alas

7.8.2012 Foorumit avattu! Empty HIPSUTIN1 post title 1.

Viesti  hipsutin Ti Elo 07, 2012 7:07 am

Kukkuucraftilla on neljä adminia: Pikku_swinub, eksu8, resrety ja hipsutin1. Itse olen Pikku_swinubin kaveri ja sain ekana päivänä adminin. Server on 24/7 auki ja on maksullinen joten toivon kaverini puolesta että tulisi edes vähän lahjoittajia. Ehkä sen jälkeen saatamme hieno säätää spawnia ja muuta sellaista. Serveri on Suomi-serveri kuten kaikki tajusi ja serverille otetaan suomi- englannin taitavia ihmisiä. Toivon tälle kaverini serveille hyvän jatkon ja paljon kävijöitä joten kertokaa kamuille, serkuille, isille,äitille, lisää kamuille, pikku serkuille ja eläimille että vierailisi tässä serverissä. Razz


Viimeinen muokkaaja, JMT99 pvm Ti Elo 07, 2012 8:01 am, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : Lisätty unohtunut admin!)

hipsutin
aloittelija

Viestien lukumäärä : 1
Join date : 07.08.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

7.8.2012 Foorumit avattu! Empty Vs: 7.8.2012 Foorumit avattu!

Viesti  JMT99 Ti Elo 07, 2012 12:33 pm

hipsutin kirjoitti:Kukkuucraftilla on neljä adminia: Pikku_swinub, eksu8, resrety ja hipsutin1. Itse olen Pikku_swinubin kaveri ja sain ekana päivänä adminin. Server on 24/7 auki ja on maksullinen joten toivon kaverini puolesta että tulisi edes vähän lahjoittajia. Ehkä sen jälkeen saatamme hieno säätää spawnia ja muuta sellaista. Serveri on Suomi-serveri kuten kaikki tajusi ja serverille otetaan suomi- englannin taitavia ihmisiä. Toivon tälle kaverini serveille hyvän jatkon ja paljon kävijöitä joten kertokaa kamuille, serkuille, isille,äitille, lisää kamuille, pikku serkuille ja eläimille että vierailisi tässä serverissä. Razz
Niin siis ylläpito maksaa, ei pelaaminen Very Happy
JMT99
JMT99
Admin

Viestien lukumäärä : 145
Join date : 07.08.2012
Paikkakunta : Mikkeli

Takaisin alkuun Siirry alas

7.8.2012 Foorumit avattu! Empty kukkuucraft

Viesti  resret Ti Elo 07, 2012 1:35 pm

Olen kukkuucraftin admin ja olisin kiitollinen jos jaksaisitte tulla tähän servuun ja auttaa kaveriani (servun omistajaa) pitämään tätä serveriä yllä ja rahoittaa sitä. Siellä on vaikka mitä ja rahoituksella autatte meitä parantamaan sitä vielä enemmän.Vip-pelaajille on omat oikeutensa jotka ovat hyviä ja joita ei ole edes admineilla.Rahoittamalla saatte kaikki ne oikeudet. Olisimme tyytyväisiä ja kiitollisia että pitäisitte tästä serveristä ja kertokaa kaikille tutuille tästä hyvästä servusta. Kiitos! T:resrety (minecraft nimeni)
resret
resret
aloittelija

Viestien lukumäärä : 3
Join date : 07.08.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

7.8.2012 Foorumit avattu! Empty Vs: 7.8.2012 Foorumit avattu!

Viesti  JMT99 Ti Elo 07, 2012 1:41 pm

Edit: Hoidettu juttu. Smile
JMT99
JMT99
Admin

Viestien lukumäärä : 145
Join date : 07.08.2012
Paikkakunta : Mikkeli

Takaisin alkuun Siirry alas

7.8.2012 Foorumit avattu! Empty Vs: 7.8.2012 Foorumit avattu!

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa